Zoekopdracht

Zoekt u naar een woning maar komt u er niet uit? Of heeft u tijdens u dagelijkse werkzaamheden geen tijd om op woningen te reageren? Dat stukje zorg kunnen wij van u overnemen. Als uw persoonlijke aanhuurmakelaar gaan we door weer en wind op zoek naar uw droomhuis. Eenmaal uw droomhuis gevonden, verzorgen wij dat alles tot op de puntjes voor u geregeld wordt.

Hoe werkt het?

Met dit formulier geeft u aan geïnteresseerd te zijn om gebruik te maken van onze diensten. U laat uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Tijdens onze eerste telefoongesprek worden al uw wensen waar u precies naar op zoek bent doorgenomen vervolgens wordt de opdracht tot dienstverlening met u besproken en naar u toe gestuurd. In deze fase vragen wij ook om uw gegevens. Nadat we uw gegevens hebben ontvangen, voeren wij een screening uit. Dit, om alvast alles bij de hand te hebben op het moment dat we een geschikte huis voor u hebben gevonden.

Wat we van u nodig zullen hebben (gegevens) als u een zoekopdracht wilt indienen:

  • Paspoort of identiteitsbewijs
  • 3 maanden loonstroken (meest recente)
  • Arbeidsovereenkomsten
  • Werkgeververklaringen
  • Getekende opdracht tot dienstverlening

Verder zorgt DEHONvastgoed als aanhuurmakelaar voor: de bezichtigingen, eventuele onderhandelingen, dat u netjes van te voren de huurovereenkomst krijgt om door te nemen, het inplannen van de sleuteloverdracht en startinspectie. Kortom, u wordt door DEHONvastgoed begeleid aan een woning.

Op het moment dat u klant wenst te worden, verstrekken wij uw gegevens aan Economic Data Resources B.V. (EDR). EDR zal op basis van deze gegevens een advies geven over uw kredietwaardigheid. EDR gebruikt uw gegevens voor onderzoek naar uw kredietwaardigheid en contactgegevens. Als u bezwaar wilt maken of informatie wenst over het gebruik van uw persoonsgegevens door EDR, zie: https://www.edrcreditservices.nl/privacy-statement/.